2 projectes es faran realitat amb les ajudes econòmiques del Retorn Social

El passat dimecres es van donar a conèixer quins són els projectes que es beneficiaran de les aportacions econòmiques de la primera edició del Retorn Social de Cardedeu.

Dins del marc d'una assemblea oberta, dimecres es van triar els projectes que es beneficiaran del Retorn Social. Un cop analitzada i comprovada la documentació i el compromís del projecte, van ser seleccionats per la comissió dos projectes. Aquests dos projectes es es faran realitat amb les ajudes econòmiques del Retorn Social.

Els projectes beneficiats són les Jornades Feministes 2018 amb 500 euros i l'Associació Cultural i Gastronòmica La Mandanga amb 2.500 euros.

Les jornades feministes, transcorren durant un cap de setmana i es centren en l'organització de diverses xerrades, tallers i activitats en diversos formats, com cinefòrums o teatre, sobre temes relacionats amb el feminisme i des de diverses perspectives.

A l'Associació Cultural i Gastronòmica La Mandanga per dotar-se d'infraestructures per a la
realització d'activitats al carrer de caràcter cultural i populars.

Això és possible gràcies al projecte de retorn social dut a terme per l'assembea de la CUP de Cardedeu, és una forma de retornar al municipi part dels ingressos obtinguts per les regidores de la CUP a l'Ajuntament, que es desprenen del límit salarial del codi ètic de la formació. Forma part de la idea que la política no es fa només a les institucions sinó que les entitats i moviments socials poden aportar-hi molt. La idea és donar suport a projectes amb voluntat de transformació social.