Caminem cap a la independència energètica

Cardedeu ha fet un pas més cap a la construcció de les diferents sobiranies com a horitzó estratègic de transformació independentista, tot impulsant un model energètic renovable, eficient i democratitzador en el marc d'una economia social i d'autosuficiència, alternativa a l'oligarquia empresarial del sector energètic.

Cardedeu ha fet un pas més cap a la construcció de les diferents sobiranies com a horitzó estratègic de transformació independentista. I és que ja podem dir que l’Ajuntament és soci de la primera cooperativa que ofereix energia verda i renovable de Catalunya, tot impulsant un model energètic renovable, eficient i democratitzador en el marc d'una economia social i d'autosuficiència, alternativa a l'oligarquia empresarial del sector energètic.

Apostem per un canvi de model energètic actual i treballem per assolir un model que ofereixi energia 100% renovable. La CUP Cardedeu, que forma part de l’equip de govern de l’Ajuntament, ho mencionava en el seu programa electoral i ha estat un dels propòsits del Pla d’Actuació Municipal 2015-2019.

Caminem cap a la independència energètica!

“Apostem per un canvi de model enegètic i treballem per assolir un model que ofereixi energia 100% renovable”